Då vare dags igen

1a advent idag, jag har inte orkat tralla runt stan på nå skyltsöndag, känns ovärt. Vad jag däremot gjorde igår var att julpynta lite grann, fast känner ingen vidare julstämning för de. Lär ju infinna sig så småningom, kanske.

Min lillgran, den var nästan snyggare på bild än irl, sånt är sällsynt. Jag har en fågel i granen av ngn oklar anledning, den har fan hängt med för alltid. Lite rolig är den dock.


Självklart har jag julpyntat i Mercedes! Skiftnyckeln och gitarren är alltså julpynt. Köpte dem förra året och hade totalglömt att de existerade tills jag hittade dem i jullådan, sånt är kul.

Kommentarer
Postat av: Mats

Hadde nästan räckt med bara gitarren ;)

2009-11-30 @ 01:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0