Dagens goda gärning

Idag har jag, av alla jävla människor, gjort en bloggdesign åt lillasyster Amanda. Jag är lite stolt, för koder och svammel är ungefär så långt borta från mitt område som man kan komma. Snygg blev den också, men av ngn anledning är det helt omöjligt för mig att göra samma sak för mig själv. Det är visserligen många veckor sen jag lovade My att styra upp ngn form av design åt henne, men bättre sent än aldrig!


Har varit med Mami på myggan tidigare idag och käkat köttbullsbagett. Fyfaan vilka cravings jag haft efter det, så jävla gott. Jag är fortfarande så äckligt mätt så jag kommer antingen sjunka tillbaka ner i matkoman igen eller så tar jag mig ut och rullar bort det, återstår att se vilket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0