Jag känner mig helt borttappad

Igår, efter flera månaders frånvaro, bstämde sig mina solglasögon för att dyka upp igen. Fint, precis i november när jag behöver dom som mest, NAT. Tydligen har de legat och gömt sig i en korg i tvättstugan sen någon gång i Juli, jag har hela tiden varit helt övertygad om att de blivit kvar på beachen i Storön eller råkat ut för ngt annat horribelt öde. Så jävla typiskt mig, tappar bort saker som dyker upp flera månader senare på uppenbara platser, DOH. USB-kabeln till mobilen var ju också borta i flera månader (faktiskt även den försvunnen sedan i Juli) och så hittade jag den i datorväskan sist vi hade NäsbyLarN. Alltså, eftersom jag visste att den varit försvunnen efter ett LarN borde det vara logiskt att kolla i datorväskan, men NÄE. Haha helt allvarligt, storfail. Senast vi LarNade var det mina gråa mjukisbyxor som försvann, kanske kan förvänta mig att även de dyker upp om ett halvår eller så.

För övrigt så vägrar Mercedes leva. Tydligen har ngt matardrev till dieselpumpen gått så nu står hon bara där och fryser igen med huven öppen och väntar på transplantation. Det är inte kul att inte ha ngn bil, men förhoppningsvis blire inte långvarigt (om än lite dyrt, fått tag i nytt drev för 600 kr och det var tydligen billigt). Ajja jag överlever nog med att stjäla fulaudin och köra. Haha, och nu blir jag spammad av Timecare också, hoppsan.


Helt random, haven't you heard that nörd is the word?

Linda || .. Fuck-up !   säger:
Freeeeedrix  
Fredrix~ säger:
Laaaarn!...ehm...Luuuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0