Snart så

Idag kände jag valparna röra sig i Donnas mage för första gången. Shit fatta att det kommer krypa runt små råttor här om 2 veckor. Helt insane. Har varit runt stan med bröderna Bäckström nyss också, är som smålustigt att höra dem ständigt försöka förnedra varandra, syskonkärlek kallas det nog. Ikväll blire att återuppliva Mercedes och dra iväg på äventyr, om gubbjäveln bara ville sätta igång snart. Haha, det lät jävligt bortskämt men jag får faktiskt inte ens vara med och byta drevet till dieselpumpen fast jag vill, han tycker att jag stör alldeles för mkt av någon anledning, heheh. Stackars Mercedes.

Förresten så har jag drömt en jävla massa skumma grejer inatt, men det var inga dåliga saker! Ibland är mina hjärnspöken bara för bra. Hihi.

Bejbi innan hon blev med valpar, shit vad smal hon var. Idag ser hon ut som en kossa typ, fast en söt sådan.

Kommentarer
Postat av: sara

Oj hörrudu du har inte funderat på att du måste bjuda in din gammla klass kompis på saft. (Helst efter fölningen) ;O

2009-11-14 @ 23:47:22
URL: http://farmorsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0