Genom dina ögon

Jag har nästan inte ens rört datorn de 2 senaste dagarna, har helt enkelt inte känt ngt behov av att sitta här och låta timmarna försvinna. Har hängt med brudarna idag och fikat, jyrat runt stan, sett idol och svamlat som vi är så bra på, jävligt nice. Annars så har jag mest legat och läst, det är helt sjukt hur jag kan fastna i böcker och ligga hela nätterna igenom och bara sträckläsa. Igår låg jag uppe till 5 på morgon och läste Genom Dina Ögon. Den är såklart utläst nu, och jag började läsa den igår. Trött är man, känner att det är lite svårt att skriva korrekt (haha, som i fyllan nästan).


Bra var den iaf, är som också härligt att författaren kan hoppa från att ha gjort Twilight-böckerna till ngt helt annat, jag blev inte besviken. Jag vågar nog tom påstå att den är bättre än de flesta böckerna ur Twilight-serien.

Nu känner jag fan att det är dags att däcka..

Kommentarer
Postat av: Mats

Haha du är inte ensam om att fastna i böcker. Fastnade själv i Dan Brown's Lost Symbol inatt.

Men jag tror inte jag läser lika fort som du. =)



Kudos för att dissa datorn!

God lust att göra det själv. Men det är inte så enkelt alltid. Nörd = Datoralkoholist! =P

2009-11-14 @ 17:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0