Dessa konstiga infall

Ikväll har jag varit lite på vift och träffat folk, som en trevlig omväxling från att göra ingenting. Fast egentligen är ju min arbetslösa/softa vecka över, nu äre skola och jobb som gäller igen. Av någon anledning möblerade jag om mitt rum som avslut på slöarveckan, jag fick bara en sån där impuls som jag kan få ibland och började dammsuga och flytta om möbler kring 12-1 på natten, antar att jag var less.


Såhär ser det alltså ut nu, jag är nästan inne på att det var bättre förut men skitsaksamma, det blev som lite jobbigt att sova bredvid elementet. Tro nu inte att det är så jävla städat som det ser ut, det finns en anledning till att bilden visar väldigt lite golvyta. Haha och visst fan hänger mina tavlor snett?! Fan.



På andra sidan av rummet har vi Kotte och kaminen, mycket mer än så behöver ingen veta.



Tände en massa ljus medan jag höll på att städa och flytta runt möblemanget, och den här, shit alltså. Satte i några droppar doftolja och tände på (haha jag vet, det låter roligt), och jag tror fan aldrig jag har sovit så gott. Den doftade tom fortfarande när jag vaknade dagen efter och jag drömde så jävla bra. När väckaren ringde var jag mitt i en dröm där jag och random höll på att bygga eller skapa någonting och jag minns att jag tryckte på snooze för att jag ville hinna göra färdigt vad det än var vi byggde. Jag har ingen aning om vad det är för smak på den för etiketten är bortnött sedan länge, men jag tycker den luktar som godis typ. Nämnas bör också att den är barnsäker och alltså nästintill omöjlig att få upp och att jag och Pierre brukade trippa på den när vi var yngre. End of story, haha.

Måste även nämna att mina mjukisbyxor som varit försvunna sen NäsbyLarN har blivit funna, i Dannes tvättkorg. Så jag behövde inte vänta i månader utan bara några veckor innan de kom till rätta, min tur har kanske börjat vända till sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0