Addicted

Jag är så jävla fast, beroende. Nästan så man inte gör så mycket annat än just läser. Det är I Am Ozzy jag snackar om alltså. Sjukt bra bok, har väl kommit ungefär halvvägs igenom boken och det är fortfarande Black Sabbath som gäller, de håller på att spela in Sabbath Bloody Sabbath i ett spökhus atm. Fan vad det gillas, fan vad jag inte kan sluta läsa! Orka sitta framför datorn och blogga eller vänta på ett avsnitt av Metalocalypse som aldrig vill komma när jag vet att boken ligger på soffbordet och bara väntar på att öppnas. Måste.Forsätta.Läsa.

 

Oldschool när det är som bäst. Paranoid, som i likhet med många andra underbara låtar är ett mästerverk som bara jammats fram ut tomma intet. Skivan blev lite för kort så Iommi började lira så som han gör bäst och resten av gänget bara hängde på. Fucking awesome.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0