Du är utvald


Hahahahh, det händer ju bara inte. NEJ, jag har verkligen inte det som krävs. Allvarligt talat, lumpen skulle lätt ta död på mig. Skulle antagligen storfaila redan vid testerna, på vartenda ett av dom. Och om jag mot all förmodan skulle ta mig längre än så skulle de tidiga morgarna, vuxna människor som står och skriker åt varandra, fysiskt krävande arbete och läskiga bisexuella militärbrudar ta hand om den saken. Jag kanske skulle sluta som någons bitch mitt i allt, få psykbryt och göra en Britney Spears och raka skallen. Alltså, tanken ÄR ju skrattretande. Soldat-LuuH, hahah. Smeta lera i ansiktet och ligga och frysa häcken av sig i en buske, eller springa runt med vapen och råkas skjuta mig själv i foten som bäst. Not gonna happen.

Kommentarer
Postat av: Fredrix

haha jag har fått 3 sånna senaste 2 veckorna, kanske söker om jag inte kommer in på utbildning / hittar bra jobb =D

2009-11-04 @ 22:12:16
Postat av: Mats

Dom ville ha mig som gruppbefäl i infanteriet.

(Med andra ord kanonmatstrupperna/fronten. AKA tre sekunderstrupperna) Jag sa bestämt: Nej! XD

Slapp. =)

2009-11-05 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0