He's not what you'd call a glamorous man

Jobba lördag kväll, alltså det finns ju inget bättre. Fyfan vad jag ljuger, ni fattar ju det va? For en sväng med Mercedes efter work för att tina upp henne lite, dunkade Dr Feelgood i bilen och kände att fyfaan, nu vill jag hälla i mig mängder med sprit och dansa på borden. Problem; upp och jobba igen imorgon, alldeles för tidigt, men 10 timmar är inte fy skam när det är helg och man omvandlar det i valuta, I need it. Ljuger igen, jag behöver det inte men jag vill ha, så varför inte. Tycker fan inte jag gör av med några pengar att tala om, men det kommer. Fan jag skulle kunna göra av med alldeles för mycket pengar, om om om. Om någon bara ville följa med mig och erövra världen, leva som en hemlös, ösa hela nätterna och sova hela dagarna, lyssna på livemusik tills det tjuter i öronen, skrika tills halsen blöder och bara leva tills du sett och hört det mesta.

Haha, och allt dehär tack vare Dr Feelgood. Vissa låtar vid speciella tillfällen alltså, det blir bara så bra.


He's the one they call Dr. Feelgood
He's the one that makes ya feel all right
He's the one they call Dr. Feelgood
He's gonna be your Frankenstein

Let him soothe your soul, just take his hand
(Dr. Feelgood)
Some people call him an evil man
(Dr. Feelgood)
Let him introduce himself real good
(Dr. Feelgood)
He's the only one they call Feelgood

Kommentarer
Postat av: Mats

Dr: Feelgood handlar väl om droger. Eller snarare langarna som vägrade låta Nikki Sixx vara ifred.

Jag gillar verkligen den gången han bestämde sig för att köpa i bulk. Drog kokain, blev paranoid och spolade ner hela skiten. Bara för att köpa ett parti sen och göra samma sak igen. Hahaha.



Men tillbaka till vad låten egentligen handlar om.

Is that the kind of man you want? =P

Personally it's the kind of man I want to stick an knife in...

2009-11-22 @ 13:52:49
Postat av: Jenny S

Linda, jag är på och erövra världen!

2009-11-22 @ 14:33:50
Postat av: Mats

Hah, ni är för sent ute. Den är redan min. =P

2009-11-23 @ 02:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0