Kotte!

Nu, nu är man tillbaka i DJ igen, utvilad och kry. Det är som skönt att dra till Brekka och vila upp sig ibland, och så är de så roliga mormor och morfar. Vi har varit till Haparanda och IKEA idag, handlat lite skrot. Jag gick faktiskt och fnissade genom hela affären, och anledningen till det var Kotte och Marsvinet, haha.

Marsvinet. Liten och söt och med ett enda syfte ..


.. Nämligen att bli hundmat, mouhaha.



Kotte är min nya homie, min motsvarighet till en liten hund i en väska. Han är cool.

Jag och Kotte på väg till Kalix, han har sin coola tag i hornet.


Pimp my ride! Jag och Kotte cruisar Mercedes, Kotte headbangar för fullt.


Jag och Kotte sätter oss vid datorn och ska blogga, Kotte är ego och lägger mest bara upp bilder på sig själv.


Jag köpte egentligen ingenting annat värt att nämna, så nu skrattar jag lite åt det också. Antar att mitt shoppingbehov blev stillat redan igår med alla kläder jag beställde. Fick iaf lite kvalitétstid med morfar då vi skruvade ihop ett skrivbord som de köpte, och sen var det extrem paltkoma som gällde tills glasskillen kom och vi var ut och svamlade med honom. haha, glasskillen är fan kul. Nu ska jag och Kotte läsa socialpsykiatri och jyra vidare.

Kommentarer
Postat av: Mats

Var också på Ikea igår. =P

Men jag fick mig bara en godisburk, och en burk hjortronsylt... och några värmeljus. =)

2009-11-03 @ 16:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0