Rastlös

Jag känner mig så dampig idag.. Haha, jaa jag har druckit max en halv avslagen PK som varit i kylskåpet sen i söndags (tror jag iaf). Fresh. Jag har även hunnit vara på school och promenera i regnet, men det orkar man fan inte fördjupa sig i. Jag ska göra ngt busigt ikväll, hihi. Något jag kan få ångra, men vafan vi bryr oss inte. Shit happens. Förresten så är jag avundsjuk på alla som inte har ngt att stiga upp till på mognarna. Sluta klaga och sov till 13.00 istället! Ungefär som jag gjort den senaste veckan förutom igår och idag. Mormor var så söt när hon skulle väcka mig igår. Jag gav strikta order om att bli väckt vid 9 - halv 10 nångång och så smyger hon försiktigt in så sent som möjligt och säger helt tyst och försiktigt att "Linda, nu är klockan baki halv 10". Vet ni inte vad baki betyder behöver ni lära er kalixmål (eller bondska, not so sure). I morse hade jag fan gett mycket för att få sova vidare, men så vare school som kallade.

Alltså, orka hålla på. Nu ska jag dampa vidare!

Kommentarer
Postat av: Mats

Vore kul om du hitta på några dampiga idér som du ville ha hjälp med =P

Jävla Kotte som tar sidekick platsen! XD

2009-11-03 @ 19:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0