Det händer ju bara inte

Icke-känslor, vilket bra ord det är. Nu får jag fan ta och skärpa mig. Kanske äta middag. Mina extra högtalare till datorn har typ gått sönder, så inge mer lyssna högt på musik här inte (högtalarna till bärbara är ju inget att hurra för direkt). Jag missbrukar verkligen musik tills allt bara dör omkring mig. Skitsaksamma, om det inte vore för att musik är just det som skulle få mig på bättre humör atm.

FUCK, jag orkar inte sitta med hörlurar och vara bunden till datorn för att kunna höra musik. OCH usb-sladden till mobilen har varit borta i evigheter, plus att halva sladden till de hörlurarna är borta också. Bilen ska vi inte ens tala om, det enda som finns kvar där spelaren skulle ha suttit är kabeltrassel. Har ju en cdspelare i rummet som är gammal skit och brukar vägra läsa de flesta skivorna om det finns minsta repa på dem, och att lyssna genom dvdn och min gamla skit-TV är inte heller ett alternativ. Fan jag har flera flera hundra låtar på min playlist som jag lyssnar på och hoppar emellan, fatta hur jobbigt det skulle vara att välja ut och bränna ett fåtal av dem på skiva. Jag vill kunna välja mellan all min jävla musik. I'm sooo pissed atm.

Kommentarer
Postat av: Mats

That's fucking it. Jag skiter i hur snål du är. Nu sticker du till en elaffär och KÖPER dig en ordentlig stereo. Dagens klarar oftast av USB och med andra ord kan du ladda HELA din playlist på en sån sticka och köra i stereon.

Och då menar jag inte bara till bilen utan även en sån där stationär sak.

Man skulle kunna säga att du NÅN gång skulle kunna unna dig något halvonödigt. Men jag känner dig bättre än så. Musik råkar ju vara livselixiret! (näst intill powerking då givetvis) =)

Varför inte skaffa dig något ordentligt?

2009-10-13 @ 02:49:41
Postat av: Anonym

Stereo är ju 1933, köp 7350a_svart.htm" rel="nofollow">http://www.hifiklubben.se/produkter/hoegtalare/system/argon7350a_svart.htm istället. Riktigt fina grejjer! Stereo direkt från datorn (Y)

2009-10-13 @ 07:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0