Haven't you heard?

Har varit en ganska upptagen dag idag faktiskt. Först stiga upp tidigt och dra ut och jobba, och alltså hur det har ballat ur inom hemtjänsten medan jag varit borta. Skönt att man troligen inte blir kvar i Kalix efter jul för jag tror knappast jag vill vara kvar och jobba där nå mer, bara en jävla massa tjafs och svammel. Efter jobbet drog jag iväg och hängde lite med min homie Nea, vi hade soffmys och trallade runt stan och jyrade. Sen ikväll hade man Lord Nelson och Moster på besök, så man fick sitta och skratta åt den äldre generationen av systrarna Sandberg. För övrigt stack Mami iväg på stan tidigare idag iförd mitt löshår och Tinas skinnjacka, ålderskris på G? Anyway, jag har ingen aning om vad jag skulle blogga om. Jag tänkte skriva något med totalglömde bort det. Jag är PK-hög ikväll.

Imorgon är jag ledig, riktigt sådär ledig så man inte har något planerat alls förrän flera dagar framåt (två dagar iaf). Alltså kan jag ligga och läsa och se film halva natten, vilket jag kanske gör också. Kan hända att jag behöver plugga också, men vi får la se.


Oh yeah, gissa vilket Family Guy avsnitt som var på TV ikväll? Hihiihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0