Bitch is back in town

Söndag kväll och hemma i Kalix igen, det blir inte mycket tråkigare än så. Igår blev det inget bloggande men hände väl inte så mycket heller, var och sprang runt stan och shoppade tills man bara ville skrika rakt ut. Hittade lite basic-kläder och annan bra-att-ha skit. Lyckligast av allt blev jag ändå när jag äntligen fick tag på musiköronproppar!


Tänk att så lite kan göra så mycket, har fan försökt få tag på sånna här i månader. Finns inte i storlek Small i Kalix och kommer säkert aldrig göra det heller, fast bara för att jag säger det skulle det ju vara jävligt typiskt om de skulle få in det nu när jag fått fara till Umeå för att få tag i mina. Jag klarar fan inte av vanliga öronproppar när man är på konserter, slutar alltid med att man drar ur dem för att ljudåtergivningen blir sämst. Nu är det problemet förhoppningsvis löst och man slipper förstöra hörseln ännu mer. När ska man testa dessa då? Vars drar vi?!

Anyway, senare under kvällen vare pimpla jordgubbsmjölk (Mami hade med sig Tequila Rose och jag var tvungen att göra skiten drickbar, alltså tillsattes mjölk) och spela Wii. Jag var faktiskt mycket bättre än förväntat. Sen var vi ute på promenad ngn sväng och hälsade på Limpe och traskade omkring ute i mörkret, jyrade på som vanligt.

Idag har det då inte hänt så mycket mer än att man stigit upp, spelat lite och kört hem från Umeå. Damn, jag vill ut och gå, men vet inte om jag orkar gå ut själv i mörkret. Tråkigt är det, och Donna har redan varit ut ikväll och sover antagligen vid det här laget. Kanske att man drar iväg med Mercedes lite, eller lägger sig och ser film. Whatever.

Kommentarer
Postat av: jenny w

hahah.. sånna hörlurar har jag haft i small hela sommarn på jobbet :D:D::D

2009-10-22 @ 01:54:34
URL: http://sviskonpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0