Det ballar nog ur igen

Mycket har varit på gång idag, same old same old. Sen hade jag en liten kreativ urballning igen, men det är inget som nämns här. Sitter och diggar musik as usual, funderar på alldeles för mycket saker på samma gång.

Har förresten lyssnat lite på Chinese Democracy för första gången idag, har varit så jävla anti Axl Rose att jag totaldissat att det albumet någonsin gjordes. Och precis som väntat suger det stenhårt, riktig wtf-känsla. Ska inte ens gå in på att bandet fortfarande kallas GnR, jag blir bara pissed. Skitalbum är det iaf, så lite skadeglädje kan man ju unna sig. Fast jag tror ju stenhårt på att Axl inte är riktigt 100% i skallen, han har inte alla besticken i lådan, inte alla hästarna i stallet, inte alla essen i kortleken, etc etc. Någonstans har det fan gått en propp där.

Haha, och nu ska vi sluta med ordlekarna. Jag är fan bara trött och har ingen aning alls varför jag fortfarande är vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0