Brain damage

LarNet är slut och jag är tillbaka i DJ igen. Egentligen är det väl typ 7 timmar sen vi gav upp och jag kom hem och däckade på soffan, var bara förflytta sig från en till en annan. Har just sett skräckfilm eftersom jag är blond och det trots allt är halloween, sova kan jag ändå inte göra. Dygnet är fortfarande inställt på LarN och hela näsan stockar igen sig så fort jag ligger ner, fan så less.

Jag tänkte faktiskt på spöken, på dom som finns i medvetandet på folk, för det är bara där de existerar. Det är lite skrämmande vad det kan göra med folk, och ändå är det de själva som skapat hjärnspökena. Det finns de som faktiskt är skadade på riktigt, och sen finns det dom som skadat sig själva. Alla får vi vara med om en massa skit, livet är ju inte bara svart eller vitt utan oftast en jävla gråskala. Jag vet inte ens vart jag vill komma med dehär, är bara lite tankar som far genom skallen. Antar att jag inte ska se skräckfilmer ensam mitt i natten, haha, det låter ju fan bara fucked up. Men ärligt talat, de läskiga spökena är fan inte de som ligger under markytan, utan de som tillhör människorna som vandrar på den.

 


Kommentarer
Postat av: Mats

True... Happy Halloween! =)

2009-10-31 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0