Ibland får man faktiskt det man önskar, typ

Jag fick min snö idag, men det var kanske inte direkt vad jag önskade mig. Spöregn när man vaknade i morse, som sen övergick i snöblandat och antagligen snö ett tag också, eftersom vi har vitt på backen i DJ. Slask är ju inte så kul, men nu ikväll har det fryst på ordentligt. Alltså var det svinigt halt ute, höll på att dyka i backen dirr jag gick ut på min KVÄLLSPROMENAD! Det har jag först längtat efter, nu när det är lite snö kan man faktiskt gå ut mitt i natten utan att behöva traska runt och gissa vars man sätter fötterna. Sånt kan jag bli så barnsligt lycklig över.


Bild från förra året, fan vinter är ju faktiskt inte så farligt.

Kommentarer
Postat av: Mats

Rubriken får mig ofrånkomligen att tänka på Metallica's King Nothing:

"Careful what you wish, careful what you say.

Careful what you wish, you may regret it.

Careful what you wish, you just might get it! ;D



I love that part.

2009-10-08 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0