It hurts so good

Har nyss varit och traskat runt DJ med systra mi som är hemma i Kalix i helgen, det är som trevlish. Synd bara att jag är en sån nolifer i helgen och bara jobbar, ajja det är väl smällar man får ta.

I morse har jag vaknat till värsta mardrömmarna också. Jag var sönderslagen, blodig, utmärglad, smutsig, trasig och inlåst någonstans helt åt helvete. Mer död än levande, låg ihopkrupen i ett hörn i en cell och frös så jag skakade. SEN hände något helt otroligt. Jag blev räddad, och det var inte av någon människa inte utan av en vampyr. Han plöjde sig fram till min cell, bara knockade allt och alla som kom i vägen och bar med mig ut därifrån. Det var awesome!

Slutsatsen av detta är att jag antagligen tagit en överdos av True Blood, och eventuellt är lite insane in the brain.


Kommentarer
Postat av: Mats

Nigthmares about being locked up...

Trust me you're not the only one who fears exactly that. Only it's still about you.

But hey, drömmen slutade ju bra eller iaf eller hur. ;)

(Om nu att bli räddad av en vampyr nu inte är från askan till elden)=P

2009-10-09 @ 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0