Fylleblogg

Shiet, jag fyllebloggar. Det är inte första gången. Hahaha, fyfaan vilken jävla kväll. Drama drama drama, fatta vilken ansträngning jag gör för att skriva korrekt, jag hoppas det funkar. Det har varit ös, träffat en massa folk man inte sett på jävligt länge och lite väl mycket slagsmål. Anyway, ös. Vi håller varandras ryggar (whatever that means). Metalkvällen var ju nästan värt, tycker det bästa av allt var före och efter att bandet spelat och vi bara öste på. Ajja, jag överlevde iaf kvällen, nu är det sleep som gäller. Vi gör ju om dehär ngn dag.

Imorgon är det bakisdag som gäller, så jag kan ju vara förutsägande att berätta det redan nu. Mjukiskläder hela dagen, film, slöa i soffan och läsa. Bästa ikväll var ju lätt när jag ägde en gammal polare på Guns N' Roses, musiken håller jag alltid koll på oavsett hur full jag är. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Jenny S

vem slogs? och ohJA vi ägde!

2009-10-25 @ 19:35:54
URL: http://jennyelinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0