I Am O... Whaaat?

Idag har jag äntligen fått mitt efterlängtade paket från cdon. Beställde ju I Am Ozzy 1a Oktober så trodde nästan att jag skulle få vänta tills Dan Browns senaste bok släpps, eftersom jag beställde båda samtidigt och det dröjt så jävla länge. Nå vad tror ni då inte att man upptäcker när man väl öppnat paketet?!



Klart som fan att de skickat fel jävla bok! Åh så less, och så fick man vänta två jävla veckor på att de skulle skicka fel skit. Som plåster på såren fick jag en rabattkod på 29 kr, värt. Iofs är det första gången de klantat sig såhär, men känner mig som ändå lite avigt inställd mot cdon atm. Varför är det såå jävla typiskt att sånt här händer just mig?

Annars har det inte hänt så mycket idag, varit och raggat lite merca. Först legat bakom en av mina wannabes, vilket måste ha sett ganska kul ut, och sen bildat svans efter snuten. Har försökt plugga lite men blivit mycket annat svammel istället, som att slå sitt personbästa i Bubbles (som är ett väldigt populärt spel på ivak). Sen när man skulle göra ett nytt ryck hamnade man här med bloggen istället, GG. Nu ska jag pimpslappa mig själv till att läsa om ileus. Mys.. Not.

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag brukar beställa böcker från www.play.com

Fördelen: Dom är oftast billigare än alla andra

och har alltid fraktfritt.

Nackdelen: Dom är huserade i Storbrittanien och har

därmed ALLTID över en veckas leveranstid.



Rolig historia från dom: Jag förbokade spelet Lost Planet därifrån, men det försvann någonstans.

(spel är ALLTID billigare på play när dom är nya)

Efter kanske 4 veckor så skrev jag och klagade och dom hadde faktiskt väldigt snabb respons på det.

Jag fick då välja mellan att få ett nytt "Lost Planet" skickat till mig eller att få pengarna tillbaka.

Jag tog pengarna tillbaka, för jag var så jävlar less på att vänta på dom. Men då bäst av allt.

Samma eftermiddag jag kommer hem från jobbet, så LIGGER Lost Planet i brevlådan! Ironi? Jag fick det med andra ord gratis! Tacka och ta emot. ;)

Tror inte play misstycker så mycket. Jag beställer därifrån regelbundet.



BTW: Dan Brown's bok, Lost Symbols var ca 20kr billigare på play än på cdon.

Samt slipper du också frakten så du hadde sparat en femtilapp på att ta den från play. MEN du hadde fått vänta en till två veckor på den.

2009-10-15 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0