Ice ice baby

Kom just hem från promenad med Donna. Det var mörkt, det regnade och det var svinigt jävla halt. Hur härligt som helst med andra ord. Började med att gå ner på elljusspåret, vilket man fick ångra rätt fort då man inte såg ett skit och mest bara halkade omkring i ingenstans. Kom sen på genidraget att gena över bron som går över spåret för att så småningom komma ut på vägen, och där var det fan HALT. Det slutade med att jag satt på skorna och bara kanade ner för brojäveln. Gissa om jag skrek/skrattade som ett psykfall, haha, tur att inga vettiga människor är ute i det här skitvädret. Och tro fan att jag kämpade mig uppför bron bara för att göra om det igen!

Eh, ja. Jag har varit och hälsat på i Näsbyn en sväng också, och före det var det städning som gällde. Köpte en ny matta till hallen som det var dags att lägga ut, och så var jag jävligt rastlös. Att dammråttorna hade börjat krypa ur sina gömmor hade ingenting med saken att göra alls.


Min nya Rusta-matta. Vuxenpoäng, wohoo (Y)

Kommentarer
Postat av: Mats

Snykk också! (Y)

2009-10-20 @ 06:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0