Övrigt

Igår laddade jag hem drivrutiner till grafikkortet på gammeldatorn så jag och Mami kunde se film på TVn (den har blivit ominstallerad, annan verision av xp och annat knas). DÄR tycker jag faktiskt att jag höjde min nördstatus (Y)

Sista veckan på praktiken, känns skittrist! Vad fan ska man göra sen, chilla?

Längtar som fan tills man får vakna till ett ordentligt snötäcke på backen. Det är ju MYS!

Mercedes och jag kommer inte skiljas åt än på ett tag. Hon ska sluta sol-och-våra mig nu, hoppas jag. Hon förtjänar ett par vinterdäck bara för det.

På tal om sådant har jag och Kanebo gjort slut för gott, tror jag iaf. Mineralpudret är fucking wonderbar.

Jag har inte skrivit det här på bloggen tidigare men de flesta vet nog redan att vi parat våran lilla Donna, så kanske att vi får ett gäng hundvalpar här framöver. Det kommer bli .. spännande.

Kommentarer
Postat av: Mats

Puppies eh? Well, if hell could be fun. That's about as close you can get. (With the exception of breeding your own offspring i expect) It's hell. But a particularly interesting one. =)



Nördstatus: I'm so proud of you! XD



Sista veckan på praktik... du KAN ju få droppa ögondroppar på mig dom närmaste veckorna... slipper jag missa hela jävlar tiden. =P

Fast då skulle du förmodligen bara känna dig som nån slags sköterska... we can't have that can we? ;)

You'll figure something out. You always do. =)



As for makeup: Whoah, I'm not even going there. XD

2009-10-07 @ 03:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0