På vift igen

Då har man skrivit slutprov i Sjukvård, gick bra fast jag blev lite ägd på sista frågan, whatever. Nu har jag lite skrivkramp och måste snöra ihop någon form av packning eftersom jag och the family snart börjar gasa iväg mot Umeå, där jag alltså kommer att spendera helgen. Alltså shit är det verkligen fredag idag, vad hände med resten av veckan?

En av anledningarna till att det suger att vara vänsterhänt ibland. När man skriver med blyerts fastnar hälften av det på handen, andra hälften suddas ut på pappret. Vad kul det måste vara att rätta mina prov med tanke på att jag dessutom skriver litet och slarvigt som satan.


Packa var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0