Tur att man har rätt inställning då

Shit vilken halvstressig dag. Jag har inte ens tid att uppdatera om den nu, antar att jag behöver se till att få mig lite sömn inför imorgon och högskoleprov. Fan jag fattar inte ens varför jag skriver det igen, whatever. Lär ju bli .. kul .. NOT. Det roliga kommer ju efteråt när man super bort varenda hjärncell man använt under dagen.

Ärligt talat, jag hade inte kunnat vara mindre brydd inför imorgon, jag skiter helt enkelt fullständigt i hur det går. Skönt att slippa all stress kring det hela iaf.

Kommentarer
Postat av: Mats

Så ett "lycka till" är helt bortkastat då alltså? =)

Men man brukar väl ändå säga att det är tanken som räknas! ;)

2009-10-23 @ 23:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0