Äntligen Fredag

Jag har gjort revolt! Satt på alla jävla smycken jag kunde hitta, nästintill iaf. Nu är det fan helg och ledighet som gäller, och ändå är jag så trött så jag helst bara hade lagt mig i sängen och dött i några timmar, om jag sysslade med sånt. Känns redan nu som att jag vill bryta den där alkoholfria helgen, fucking bullshit. Kommer man hem efter en lång jobbig arbetsdag vill man bara ta sig en öl och göra något ovettigt.

Btw är jag lite irriterad på true blood atm (så många nördförkortningar som möjligt, damn). Jävla ripoff på Twilight, fast egentligen är det PRECIS tvärt om, Stephanie Meyer borde fan bli stämd eller något. Iofs har hon redan blivit det för plagiat av någon annan wannabes bok, DOH. Sen ska vi inte ens snacka om trailern till new moon, jag stör mig som satan på bruden som spelar Bella, hennes skrikande låter fan som .. Jaa jag vet fan inte, som ett brunstigt djur eller ngt. Sen ser hon allmänt efterbliven ut också, men det ska vi inte gå in på. Nästan så jag stör mig mer på henne än på Stephanie Meyer, som jävla pest eller kolera.


Mycket irritation blev det, whatever, nu ska jag ner på samhället!

Kommentarer
Postat av: Mats

Haha, och jag trodde JAG var lack på allt just nu! XD

Unless, det smittade av sig? Det är inge bra. TA DIG EN ÖL!

2009-09-18 @ 20:03:57
Postat av: Anonym

Ja, southern vampire series skrevs faktiskt före twilight så ;)

2009-09-18 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0