Cars and booze

Yes, kvällen har spenderats med trevligt folk, alkohol (förutom jag som varit driver), skruva i bilar och lite annat kul. Tyvärr inte mycket gjort i Mercedes, 8-ans nycklar och hylsor var helt jävla borta och då kommer man fan inte långt eftersom man behöver dem till typ allt. Ljudet är iaf tillbaka, får se hur länge skiten tänker hålla nu XD Kanske ändå kirrar ny spelare eftersom det snackas om att köra med Mercedes i vinter!! Första vintern på väldigt länge hon är igång isf, det är ju nästan så man blir lite glad ;)


Haha, jag på vårat senaste rep projekt. Anledningen till att jag inte redan har MC-kort, jag når fan ingenstans på en storjävlamotorcykel. Såg ju lite lustigt ut iaf .. XD


Ska bli lite kul att vara med och skruva i en MC iaf, för där är det då fan inte mycket jag kan. Sen blire nog byta styrled på en Volvo imorgon, och fixa lite i Mercan när vi väl får tag i rätt verktyg. Det kommer bli jävligt bra!



This is how we roll!

Kommentarer
Postat av: Mats

Dags för en sväng till biltema? =)

2009-09-05 @ 08:09:02
Postat av: Fia

vems är motorcykeln? :P

2009-09-06 @ 20:40:44
URL: http://fiasandberg.blogg.se/
Postat av: Fia

Vems är motorcykeln? :P

2009-09-06 @ 20:41:22
URL: http://fiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0