Day of confusion

 

Jag har skola imorgon, jag har inte gjort läxan, i vanlig ordning. Mitt problem är att jag måste ragga upp ngn som varit allvarligt sjuk och yada yada, intervjua den personen om hur han/hon tog sig tillbaka från det. Först övervägde jag att helt enkelt skriva om Nikki Sixx (böcker är också godkänt), men jag tvivlar på att min lärare kommer godkänna skiten. Fan.

Ajja, måndag idag. Ny vecka, en YES-vecka. Jag och Mercedes har hunnit vara ute och leka lite, annars händer det inte mycket. Vi hade lite kul med någon random bil iaf, helt underbart att trampa gasen till Kickstart my Heart. Är ju utbildning för kommunens vikarier i veckan också, jag har ingen aning om vars den är ens. Jag har noll koll på allt.

Förresten är det slut på min slacker/ledighets-period nu. Jag ska sluta sova till 12 på dagarna och sen bara sitta och geeka bort resten av dagen. Nu ska jag börja ställa väckare för att vrida tillbaka dygnet, och nästa vecka är det praktik som gäller! Det kommer bli tufft och det kommer bli kul. De sista dagarna av frihet kommer nog spenderas några mil bort från Kalix också, och det gillas ju!

Kommentarer
Postat av: Mats

(Y)

2009-09-07 @ 19:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0