Let it burn

Helgen har varit hur soft som helst, överlag. En riktig jävla MYSHELG, sånt gillas! Idag har jag och Neababe haft en rejäl sovmorgon, sen blev det promenad och fortsätta dega i soffan med film, typ nykter bakisdag. Sen har jag hunnit se Australia med the family sen Nea drog hem också, så jag har verkligen haft slödag.

Just nu sitter jag mest bara och diggar musik som vanligt, funderar. Bäckström hittade ett par högtalare som fungerade lite halvhjärtat så nu kan jag kasta hörlurarna åt sidan och driva resten av hushållet till vansinne, om de hör mig härifrån dvs. Fyfan vad jag tycker om min del av huset, mitt privata område. Egentligen är det konstigt hur jag har växt och utvecklats när det gäller att vara ensam. Förut kunde jag inte vara för mig själv för en sekund ens, jag hatade det verkligen. Nu är det mest bara skönt att få vara ifred ibland och ha lite egentid, jag har faktiskt inget alls emot att vara ensam något mer. Antar att det var vad min fd arbetskamrat snackade om när hon sa att alla borde bo ensam någon gång, jag förstod det bara inte då. Fan det finns vissa grejer jag verkligen inte gillar det minsta med hur jag var förut, men människor förändras, även jag, och det är väl meningen att man ska lära sig av de misstag man gör i livet.

Nu är vi ute på lite djupt vatten, fuck that. Jag skulle ju visa vad jag fått in i mitt rum nu, snacka om ultimat mysfaktor!


Elektrisk kamin, HELL YEAH! Åååh fy fan vad jag gillar detta, fatta att jag kommer slippa frysa hela jävla hösten/vintern/våren! Underbart var ordet.


Antar att jag borde gå och lägga mig nu, är ju upp och jobba som gäller imorgon. Det kommer bli en tuff vecka nu, och det kommer bli skitbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0