Praktik is the shit

Fyfan vilket tekniskt geni jag är ibland, NOT. Direkt jag slog på datorn råkades jag radera hela första sidan av min inkorg på mailen, tänker att shiet/helvete/satan, får lite småpanik och försöker resultatlöst att komma ihåg om jag har något viktigt där. Efter ett tag lugnade jag ner mig och slutade bry mig om det, och då plötsligt hittar jag den lilla fliken kallad "borttaget", vad i helvete? STORFAIL kallas det, såå jävla ägd av hotmail.

Hittills har jag bara hunnit vara och jobba hela dagen, och idag har förmiddagen spenderats inne på operation! Hihi, ni kan ju räkna ut själva att jag var en aning glad då. Jag skulle aldrig någonsin bli äcklad av att se blod, insidan av en människa eller annat kul man kan komma på, tycker mest bara att det är lite coolt och sjukt intressant! Jag är ju sån att jag vill lära mig allt allt ALLT! Haha, och nu låter jag antagligen en aning insane så vi kanske slutar snacka inälvor..

Sterile five!

Kommentarer
Postat av: Mats

Smått faschinerad av human insides?... Du hör ju själv hur det låter... heheheh =)

Dags att låsa in allt vasst när du är i närheten =P

2009-09-22 @ 13:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0