Cp trucken

Idag har varit en riktigt skön dag, började med att sova länge och sen ta en välbehövlig, varm och lång dusch. Sen vare bara ta det lugnt och se lite true blood innan det var dags att dra på praktiken, som såklart var svinkul! Varje dag är det något nytt som händer, så jävla nice.


Jag vet inte hur många gånger jag sett den här skylten och jag tycker fortfarande att den är rolig, riktigt dålig humor kallas det, hihi.


En annan småful grej. Höll på att kolla igenom lillsyrrans (den som just börjat 7an) mattebok igår och det första jag ser när jag öppnar boken är en uppgift om en ipod. "Fyfaan vad hippa de som gjorde boken måste ha tyckt att de var" tänkte jag och bläddrade vidare. 2 sidor senare kommer nästa uppgift om en ipod, och på sidan efter ytterligare en! Snacka om overkill, och snacka om att de 12-13 åringar som inte vet vad en ipod är har 3 års mobbning att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0