Today I'm a desperate housewife

Idag har jag varit en riktig housewife. Renbäddat, tvättat, gjort ärenden på stan, hämtat lillsyrran från skolan, plockat ur diskmaskinen och till och med lagat mat! Det enda som fattades var väl att gå och skvallra med grannarna, men riktigt så lågt sjunker vi inte. Allt detta lyssnandes till Lars Winnerbäck, jag säger då det får jag bara höra på rätt musik kan jag göra nästan vad fan som helst. Har ingen aning om vad jag har för någon snedag men jag är så jävla lycklig och så jävla down samtidigt. Musik påverkar mig, och det här gör mig både glad och ledsen på samma gång. Det påminner mig om människor jag saknar helt enkelt.


Jag är ingen soldat
jag har inga vapen att ta till
inga korståg jag vill gå
ställ mig inte i ett led
du får mig aldrig att stå still
jag fungerar inte då
jag är ingen soldat
jag tänker inte så



Sen har det blivit ganska mycket true blood också, har senaste avsnittet kvar att se. Sen måste man ju vänta på nästa, det tycker vi ju inte om. Jag vill ha en vampyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0