Cheating on Kanebo, again

Nu är jag smink-otrogen igen!


Mineralpuder, den påstådda makeup revolutionen. Nu jävlar ska här testas! Tydligen kan man med fördel sova med det på, det är tom bra för huden att ta på det. Gick in på hudverket helt ofixad och fick en gratis mini-sminkning när jag ville testa det, och det täcker iaf jävligt fint. Damn jag vill ha någon som sminkar mig varje dag, fan vilken lyx det är.


Det jag känner mig mest skeptisk till är att den här lilla dosan (till vänster, den till höger är gratistest som jag fick med) SKA räcka i 9 månader om man använder det dagligen! Alltså borde det ta slut lagom till nästa sommar när man skippar smink/byter till mörkare. Det kan helt enkelt inte stämma, och när någonting verkar vara för bra för att vara sant är det oftast så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0