Scooby Doo, Where Are You?

Jag har sovit skit i natt, drömt en massa saker och vaknat ett flertal gånger och varit lite småhysterisk. That's just fucked up. Sen var det bara stiga upp och dra sig mot sjukhuset, försenad och trött som ett as. Självklart så började allt det roliga inträffa sista timmen man var där också, men lite hann man ju med att göra iaf.

Just nu sitter jag mest bara här och är trött och frusen, nöter musik som vanligt. Ikväll blire iaf bio, ska se flickan som lekte med elden, lär ju bli bra.

Det enda jag egentligen har kvar att säga:


Kommentarer
Postat av: Mats

Lika trevligt nattliv som jag då alltså. Haft hur sjuka drömmar som hellst och vaknat med ryck halva natten. Helt jävlar cp. Var trött som fan när man kom hem från jobbet, men en dush fixade det iaf.

Mycket nöje med bion. Jag hadde också velat se den där, men jag väntar väl på skurkrelease...

Mycket nöje, och hoppas du får en stadigare sömn i natt =)

2009-09-29 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0