Flickan som lekte med elden


Fan vad jag diggar Lisbeth Salander. Hon behöver ingen, vägrar att vara ett offer och tar fan inte skit från någon. Filmen var bra, fast jag tycker nog ändå att Män som hatar kvinnor är bättre, har dock svårt att göra en direkt formulering till varför.

Det är sjukt länge sen jag var på bio, och idag blev jag återigen påmind om varför jag inte är någon biofantast. Så fort man har hittat vettiga platser bland allt folk, som vägrar sitta bredvid någon random utan alltid lämnar EN tom stol emellan, kommer det såklart en storrökare och sätter sig just framför en. Jag såg åtminstone skärmen, men fy fan vad det stank. SEN hinner det gå två minuter av filmen när den plötsligt avbryts, bara sådär mitt i allt. Då pajjade såklart någonting så vi fick vääänta ännu längre innan de fick åtgärdat problemet och filmen kunde fortsätta, och under tiden passade såklart rökaren på att springa ut och ta några bloss också. Det var även mobiler som ringde och annat kul som är nästintill obligatoriskt på bio, och de har så jävla kallt där inne så jag får alltid sitta och frysa.

Ja, nog var det väl kul att fara på bio, men tacka fan för nedladdning.

Kommentarer
Postat av: Mats

Säg mig, gick du på bio i Kalix? stackars sate isåfall. XD

Luleå, sal 6 är det som gäller. (eller tre, jag blandar ihop dom ibland) It's the big one anyway.

Det är bra sluttning så du ska vara 0,5 meter lång/kort för att inte se nåt om nån sitter framför dig. Men jag håller med annars. Hemmakväll i soffan är det bästa. Bara en själv eller med människor man tycker om. Samt bäst av allt, man kan pausa filmhelvetet om man ska på toa eller hämta läsk/godis/öl! ;)

2009-09-30 @ 00:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0