Fuck everything, go insane

Jag är verkligen en kvällsmänniska. Har gått runt hela dagen och känt mig som en zombie, dvs tills klockan blev över tio på kvällen. Helt meningslöst att plötsligt bli pigg den här tiden på dygnet, men jag fungerar ju då som jag gör. Kanske är lite smygvampyr? Haha. Hursomhelst drar jag runt som ett yrväder atm, AH den energikicken! Och nej jag har inte druckit nå PK idag, jag är bara hög på musik och snus.

Ikväll finns det ingenting som kan få ner mig på jorden. I helvete heller, jag kan inte ens sitta still för att skriva färdigt dehär inlägget. Shit, och imorgon är det 1a oktober! Ni vet ju vad det innebär?! Då ryker det pengar, som jag faktiskt har. GG.


they say you shall live as you are told to
i say you gotta be strong and make up your own mind
be your self not a puppet in their freakshow
coz thats the way youll end up when they beat you blind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0