Homework


Det var länge sen man var såpass taggad på skolarbete kan jag ju säga, och då kommer redovisningen ändå vara muntlig så det blir det jag skrivit gånger två typ. Jag valde att fokusera på anledningarna bakom Nikkis missbruk, VARFÖR blev han en missbrukare? Kanske postar ett inlägg om det imorgon, hade visst en request om det och jag måste ju säga YES!

För övrigt känns det som att hela dagen har handlat om musik, and I fucking love it! Imorgon kommer fan bli en bra dag kan jag ju tala om, just wait and see..

Kommentarer
Postat av: Mats

Haha, hoppas YES! betyder att du verkligen vill och inte att det är ett tvång (från Yes Man) XD

...Jag vill kunna missbruka det mera ju (6)

2009-09-08 @ 01:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0