No-lifer LuuH

I morse fick man börja dagen med att skrapa bilrutorna, trevligt värre. Dock blev dagen bättre när man väl hamnat på praktiken, och idag vare akuten som gällde. Jag orkar inte tjata om hur jävla bra det är, har nog redan skrivit mer än tillräckligt om det. Jag trivs som fan iaf, och idag var lätt den bästa dagen hittills. Mer självständigt arbete och så har jag hängt med läkarna lite också, jag klagar då verkligen inte.

När jag väl kom hem blev det mest äta och sova, alltså jag är inte van att stiga upp före 6 på morgon så jag däckade rätt fort. Egentligen händer det inte så mycket alls förutom på praktiken, och det som händer där stannar där, tystnadsplikt kallas det kanske också. Fredag imorgon iaf, bästa dagen på veckan, och jag har ingen aning om vad som händer i helgen. Hade tänkt vara nykter iaf, men får väl se hur det nu blir med det.

Ajja, dags att ladda upp inför ytterligare en arbetsdag! Nu sleepar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0