Work work

Idag har jag jobbat, jobbat, gjort lite annan nytta, ätit något mellan varven och sen fortsatt jobba. Det är fan NICE! Idag har jag passat på att göra lite annat än att bara vara i vägen för min handledare också, fast jag antar att jag måste hänga efter henne ett tag till innan man lärt sig allt ordentligt. Whatever, jag trivs, och vafaan jag har hunnit med två dagar hittills, 4 veckor är en lång tid.

Förresten så har jag blivit värsta te-missbrukaren också, har nästan varit att man druckit det dagligen sen förkylningen förra veckan, ibland flera gånger om dagen också. Te är fan bögigt, och nice som fan. Det första jag gjorde när jag slutade ikväll var såklart att slå på vattenkokaren och snöra i lite "japansk lime", och det var fan magiskt, riktigt värmde in i själen.



Nu ska jag somna till Ondskan och sen stiga upp för att jobba imorgon igen. Fritid? Fuck that, fuck that.
Svininfluensa whaaat?

Kommentarer
Postat av: Nea

min lilla bög :)

2009-09-17 @ 15:09:16
URL: http://linneahjelm.blogg.se/
Postat av: Mats

Ey!, té är "klass" =P

2009-09-17 @ 16:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0