Torsdag? Men det känns som en Måndag

I morse har man varit på school, bra gick det fast jag bara hade gjort typ hälften av det som skulle vara gjort. Sen blev det en sväng runt stan, vilket slutade med att jag köpte ett par stövlar åt mig själv ;)



Har faktiskt velat köpa dom här ett tag men har inte blivit av förrän idag, och så var det sista paret i storlek 37 som fanns kvar! Yeii.


Sen är jag sugen på en jävla massa böcker också, får väl se om det blir till att göra någon beställning. Nu ska jag iaf ut i solen med Donna!

Kommentarer
Postat av: Fia

haha kul jag har ju också likadana! ;D jävligt skönt med stövlar när jag är van att alltid ha pumps som man typ alltid får skavsår av ;P

2009-09-06 @ 20:44:41
URL: http://fiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0