Regnigt och jävligt

Joodå, jag har minsann vaknat idag också! Inte gjort något nämnvärt dock, mest bara geekat. Varit en sväng med Mercedes. Igårkväll lyckades jag återigen fucka upp cd-spelaren, blev arg, ryckte ut den, poppade säkringarna i slutsteget. Summan av det hela; Ingen cd-spelare, inga säkringar i slutsteget, inget ljud överhuvudtaget. Fuck, alltså måste jag stiga upp igen och dra mot OK och kanske även systembolaget. Sen stå ute i regnet och fixa skiten för att ha något ljud, och jag orkar fan inte köra länge utan musik heller. Fan vad jag hatar min cd-spelare, men jag vet inte om jag orkar köpa en ny när bilen kommer ställas av snart. Det kommer vara en sorgens dag det, skitjävlahöst.



Hehe, bättre bild på min fina halsduk! Fast när det börjar bli kallare hamnar den nog runt min hals istället för ovanför fönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0