Where do we go now?

Min slödag har varit nice. Det enda nyttiga jag gjort på flera timmar var att fara runt och samla ihop saker som jag supit bort, så att jag återigen kan supa bort dem vid första bästa tillfälle, eventuellt till helgen.

Annars är det bara musik musik musik som gäller. Haha, jag är så jävla nörd ibland, men allvarligt, hur jävla underbar är den inte? Är riktigt inne i Slash's biografi nu också, fast den är stundtals svår att läsa. Man får fundera lite över vad fan som egentligen är fel med Axl Rose, ena stunden är killen ett jävla geni och nästa är han helt utflippad. Fatta att Guns n Roses jammade fram de flesta av sina låtar till Appetite for Destruction på nolltid, oftast höga som hus också. Jag fattar det inte, både Welcome to the jungle och Sweet child of mine bara råkades uppstå typ. Slash lekte lite med gitarren, Izzy, Duff och Steven hängde på och Axl slängde in lite låttexter, sen vare klappat och klart. Respect.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0