Helgens äventyr @ Umeå

Nu sitter man hemma i Kalix igen, tyvärr. Våran Umeåhelg var sjukt jävla kul!! MYS, jag vill flytta in på Fia och Crilles soffa nunu.

Anyway, vi kör det på mitt sätt, i bilder.




På vägen dit stannade vi och fikade i Harrbäcken, som seden är inom Sandbergs familjen. Vi passade på att jaga lite BjörN i skogen också innan vi gasade vidare, ZOOM ZOOM.




Torsdagsritualen ofc! 3/4 möjliga (Y) Jag ska inte äta på Max på väääldigt vääääääääldigt länge nu.



När vi väl kom fram till Umeå var det kväll och vi chillade mest och tog igen förlorad tid, utbytte lite nyheter med varandra och så. Sen ägnades halva Fredagen åt shopping, fast jag mest stod och höll grejer åt Fia XD Självklart slog ju min jävla förkylning till med full kraft under första natten där så jag var inte alltför pigg morgonen efter, men när man väl var uppe och igång var det ingen fara.

Sen mot kvällen var det såklart party på G! Förfest @ Emma och Limpe, riktigt nice, riktigt galet!




Ösare på rad! Vattenfall brukar det visst också kallas.





West side of the sofa, Jak och Crille!





Urballningarna, here we go! Plåster i ansiktet är ändå inte farligt..




.. Papperstussar i näsan är fan värre! Det var ett jävla bra synth-solo också (Y) Respect.




The one and only Martin stod för sångframträdandet, många pojkhjärtan sattes i brand kan jag tala om!




Jag fick en specialdrink där ungefär alla bidrog med sina roliga idéer. Jägermeister, likör 43, yoghurt, ketchup och faan vet vad, gott var det då inte!




Chasing the green fairy, hell yeah!




Sen blev folk väldigt intima med varandra, på ett bra, överfallsliknande sätt.




Så småningom tog vi oss faktiskt ut i mörkret och dimman, även om vi blev sittandes på en trottoarkant och loda lite också. Insane jävla kväll, helt underbart!





Dagen efter hade vi skönaste bakisdagen också. Segade rejält på morgonen och drog sen på äventyr och träffade folk man inte sett på lääänge, trevligt som fan var det! Som pricken över i-et avslutade vi med spelkväll och jyrade på i allmänhet. Jag kan ha stått för det mesta jyrandet, PK-hög som man blir XD Soft var det iaf.




Våran homie Håkan var med oss! YEAH.



Kvällen slutade sen med Saw II på TV innan man slocknade på soffan och sov så gott så, och idag har det inte hänt så mycket mer än att man sprang runt med Fia på lite affärer innan man började bilfärden hem igen. Fan vilken bra helg det blev, lätt att vi gör om dehär!

Det enda jag egentligen har kvar att säga:



SCORE!


Social Skumbad Tryckare


Håkan hellström!

Kommentarer
Postat av: Mats

=)

2009-09-14 @ 01:53:52
Postat av: Emma

oh jag fick med mig "håkan" hem ;) deni! :D hahah

2009-09-14 @ 10:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0