Nu gäller det

Ojj vad det har varit mycket på gång idag, stressiga måndagar. Började fint med att jag steg upp tidigt (enligt min klocka) för att fara och jobba. Sen har man hunnit med en snabbsväng på samhället, 1,5 timmes promenad och även lite true blood, som jag för övrigt blivit mer eller mindre beroende av.

Och imorgon, IMORGON börjar jag min praktik på akuten. Jag har köpt tofflor för typ 600 spänn till att gå i, tagit bort alla smycken och klippt av mina häxnaglar. Och som om inte de uppoffringarna vore nog måste jag dessutom bli av med festivalarmbanden också! Fan, vilken separationsångest. Dedär jävla armbanden har hängt med i flera månader nu, de symboliserar typ mitt livs bästa sommar. Ajja, det är bara gilla läget helt enkelt, om jag nu skulle få av dem dvs! Jag vill fan inte behöva klippa dem så har suttit och lekt med en spårmejsel och försökt bända upp metallklippet, och på P&L bandet verkar jag iaf lyckas, sämre är det med Sweden Rock bandet. Förhoppningsvis hinner Bäckström hjälpa mig med det imorgon, innan jag hinner faila och skära upp handleden eller ngt annat kul. Fan vad det kommer kännas naket på armen nu, sadface.

Hursomhelst är det fan värt det, jag är rusktigt taggad inför imorgon! Och nu äre däcka till True Blood som gäller! SHIET.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Böckerna som serien är baserad på är som twilight - all jävla tonårsångest + lite svart humor. Men tyvärr så finns de bara på engelska. =(



Have fun@the ER! =)

2009-09-15 @ 03:19:38
Postat av: Mats

Mitt Sonisphere band hänger fortfarande runt handleden XD

True Blood? Är det nåt att se?

2009-09-15 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0