Första dagen på praktik

Praktiken alltså, OJJ. Dagen har varit sjukt kul alltså! Mycket att ta in, och jag är så jävla taggad på det! 4 veckor, fan jag kommer ju hinna lära mig en jävla massa. Det gillas! Post op idag, IVA imorgon och Akuten i övermorgon, TAGGA. Hahah, jag är fan weird ibland, men det är för fan det här jag vill syssla med, fast på en högre nivå. Spännande är det iaf när man får gå runt med sjukhuskläder och namnbricka och låtsas att man är någon viktig XD

Festivalbanden åkte förresten av utan sax, så nu är de sparade. Lite sad är de ju, men nu har jag ju ett fint nytt armband att sätta runt handleden istället!


Klart att det är ett nitarmband! Var fan kärlek vid första ögonkastet ;)



Kvällen kommer gå åt till att chilla med True Blood och kanske läsa lite ur vårdböckerna också. Shit vad jag är nörd ibland, riktigt missbrukar allt som kommer i min väg. Whatever, True Blood var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0