Just some shitz

Yeah, dagen blev inte alls som planerat. Har mer eller mindre sjukskrivit mig från det mesta, jag har fan inte tid med att bli sjuk så jag chillar för att slippa det. OMG jag tar det faktiskt lugnt! Har börjat se true blood nu också, lite halvsjuk serie, det gillas! Måste ju ha nånting att se nu när man nött färdigt Metalocalypse. Har bara en sak att säga; TOKI is the shiet!


Fyfaan för slutet på säsong 2. MÅSTE.VETA.VAD.SOM.HÄNDER.NU.NU.NU!



Över till en annan kul grej, Metallica! Mycket youtube och serie nötande här nu, men vafaan ska man annars göra när man har chillardag?



Vem skulle DU ringa för att få hjälp med att begrava ett lik? XD

 

Nu blire nog lägga sig och läsa. Har som pausat lite med att läsa Slash's självbiografi (läser flera böcker samtidigt) men idag har jag då varit igång igen. Slash har just stulit sin första hatt, I'm fucking proud.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle då ta "bögen" i true blood utan att tveka...Grrrr!

2009-09-09 @ 01:03:20
Postat av: Mattias

True blood är lite sjuk ja , Men ändå ganska bra ju :) Bögen är ju bland dom skönaste :P

2009-09-09 @ 03:00:44
Postat av: Mats

For every nice person you see.. there is a monster behind it. XD

2009-09-09 @ 17:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0