Yes!

Söndagkväll betyder filmkväll, och den här gången blev det att se Yes Man. Den var faktiskt över förväntningarna, man fick ganska bra feelings från den. Tror jag ska köra en YES-vecka nu, fast jag brukar väl inte vara den som säger nej till saker ändå, men för sakens skull!


YAHARR!


Annat småkul från gårdagen; supit bort ett örhänge och en nithandske, shottat från en ljusstake, headbangat och trasslat till löshåret så jag trodde jag skulle få klippa bort det från skallen, sett Engström bli spankad blodig med en inet-kabel, blivit stoppade av snuten på vägen hem, feströkt fast jag inte ens vet varför, hittade en hundring, gav bort hundringen, var allmänt jyr som vanligt. Kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jamen det är en gratis design som man får ta så tro inte att ja gjort den! ;D haha .. jag orkar inte hålla på med sånt just nu därför valde jag en sån ;D hörru de går vilt till för dig ;)

2009-09-07 @ 09:23:49
Postat av: Emma

OCH BTW! IKUKO IDUKO OCH FATJOE förtjänar ett bättre liv än så!!!



Haha ;)

2009-09-07 @ 09:24:39
Postat av: Fia

haha jo dom är jävligt sköna. Men första gången jag hade dom fick jag 1 liten blåsa under foten men det berodde nog på att jag gick runt i dom i flera timmar och letade cykeln ;P

2009-09-07 @ 11:58:39
URL: http://fiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0