Bitch is back

Kanske är dags att ta tag i och styra upp bloggen igen.

Anyway, nu är man alltså hemma i Kalix igen. Känns nice, jävligt trevlish att träffa alla människor. Ironiskt nog befinner jag mig på samma ställe som när jag bloggade senast, dvs på lan. Är lite mer hardcore gaming som gäller den här gången dock och inte lika mycket jyra runt, som jag brukar vara så bra på.

Jag orkar fan inte sammanfatta veckan som missats, så vi kör lite bilder as usual.


Vi var och skotrade och käkade påskmiddag i skärgården. Vädret sög, men vi klarade oss fan så bra ändå.


 

Vi hade filmkväll i Näsbyn, som slutade med att vi inte såg film utan spelade spel och jyrade runt stan och hade 4-bilars raggarträff utanför ICA.



När vädret blev bättre bestämde vi oss för att dra ut och grilla.



Snöbollskrig, bra skit.



Vi byggde en snögubbe också, ULLABELLA!



Snabbt, enkelt och smärtfritt. Nu ska vi ägna våran tid åt viktigare saker.

Kommentarer
Postat av: Mats

Stackars snögubbe med hjärntumör? =D

Ahahahaha!

2010-04-05 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0