Lägenheten

Nu har jag och Fia varit och kollat på min blivande lägenhet och den var UNDERBAR! Allting var så mycket större än man förväntat sig, för att inte tala om hur fräsch den var! ÅH, jag är helt förälskad i den nu, fan vill bara börja köpa grejer, inreda och flytta in.


Hallen. Finns väl inte mycket att säga om den, helt okej.



Sovalkoven, och daaamn vad den var mycket större än man trodde, bilderna gör den ju ändå inte rättvisa.



Ett hörn av toaletten, även den mycket större än förväntat.



Köket, helt jävla underbart alltså.



Andra halvan av köket, ååh vad det gillas!



Hörnet av vardagsrummet, mitt emot sovalkoven. Blev inga mer kort av vardagsrummet, men där kommer finnas plats för en stooor soffa!



Balkongen och utsikten. Sol från 12 på dagen och mycket plats, wunderbar!



Jag är helt euforisk atm alltså.

Kommentarer
Postat av: Mats

Najsigt =D

Finns dock både fördelar och nackdelar med eftermiddagssol. =)

2010-04-12 @ 20:51:46
Postat av: Fredrix

jaja nog ska de väl gå bra att ha laaarn där med =D

2010-04-12 @ 21:37:11
Postat av: Mattias

Jag har Shotgun på soffan!!!;) Håller med freddan också:)

2010-04-12 @ 23:09:37
Postat av: nea

fan så fint!! den ser helt perfekt ut :)

2010-04-13 @ 00:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0