Systrarna Sandberg

Jag; Fan Fia jag kom på en sak, jag har glömt ta fram korven från frysen så vi kan nog inte äta korvgryta idag.

Fia; Det är lugnt, vi får väl göra varma mackor eller ngt bara.

Jag; Nej fan det pallar jag inte, har redan hunnit käka det till lunch.

Fia; Ajja, vi får väl äta fiskpinnar eller något då.

Jag; Men ÅH det käkade jag i förrgår, men okej då, skitsaksamma.

Fia; *gräver i frysen* Här har vi ju nå kött .. köttfärs så vi kan göra köttfärssås och spagetti!

Jag; Wiiie, och då kan vi göra av hela (ett halvt kilo) och spara så vi slipper laga mat i helgen när vi är bakis.

Fia; Mmm, men jag jobbar ändå i helgen. Fast jag har ju handlat till å göra pasta och skinksallad, min favoriträtt! MmmH..

Jag; Ja mig spelar det ingen roll, bara det är något med kött i för jag har inte käkat middag på två dagar.

Fia; *fortsätter gräva i frysen* Eller så gör vi kebab, det går ju fortare att göra.

Jag; Men har vi nå sallad och sånt då?

Fia; Nej, men jag behöver inget sånt.

Jag; Ajja, inte jag heller.

Fia; Men fan vi verkar ha slut pitabröd.. *gräver vidare*.

Jag; Men hamburgare då?

Fia; JA, det går ju ÄNNU snabbare.


DEAL. Dagens i-landsproblem avklarat.


Vi Sandbergssystrar kan vara lite roliga ibland, undrar var vi fått det ifrån ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0