This is how we roll

Nu ÄNTLIGEN är duggan avklarad och godkänd! Fyfan vad underbart, jag firade med att sprätta en öl och bara jyra runt när jag kom hem igår. Sen hade token som jag bor med bestämt att vi ska lana i veckan, och jaa, jag var väl inte sen med att hänga på idén direkt (även om jag egentligen inte hade något val då lanare och datorer redan var på plats innan jag var hemma).

Hade ju kunnat skriva om vad som händer och sker i mitt liv, men det finns så otroligt lite om ens något att nämna. Jag har plötsligt fått lite fritid igen och är osäker på vad jag ska göra av den. Funderar på att läsa lite i the cell .. Jag är nog skadad.


Längtar mest bara bort till bättre tider.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0